dinsdag 12 maart 2013

" Hi, tell me something about yourself! "

So,



Hi, 

I'm Jennifer Rodriquez.
- En voor de mensen die mij kennen, ik weet het, Rodriquez is niet mijn echte achternaam.

Ik ben 17 jaar & woon in Breda.

Mijn moeders familie komt uit Costa Rica, dus dat betekend dat ik half Costa Ricaans ben. Latina!


Ik volg een Analisten-opleiding, niveau 4, op het Radius College, in Breda.

Als ik afgestudeert ben (over een miljoen jaar ofzo) hoop ik, met een HBO-diploma, als Analist op een Pathologisch Lab, in een ziekenhuis te werken.

Mijn hobby's zijn winkelen, fotograferen, festivals bezoeken, muziek luisteren, met vrienden een terrasjes pakken (als het ooit nog lekker weer wordt) & natuurlijk, uitgaan!

Verder werk ik bij het beste tapasrestaurant van Nederland, Plan B als bediende.

Hope you like my blog!


Adiós!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten