woensdag 29 mei 2013

" We are moving! Again.. "

Is geluk vanaf nu dan toch een beetje voor ons weggelegd? Ja, blijkbaar toch wel. Want we hebben eindelijk gevonden waar we al maanden naar opzoek waren, ons eigen plekje, ons eigen appartement!


Gisteravond kreeg ik van mijn moeder te horen dat we voor een langere tijd een appartement hier in Breda kunnen gaan huren! Echt super goed nieuws! Dus ik ben al weer druk bezig met het opruimen en inpakken van mijn spulletjes en dan gaan we dit weekend al een begin maken met de verhuizing! Phfoe, dat wordt de 4e al weer in anderhalf jaar tijd. Nu ben ik er toch wel een beetje klaar mee.. 

Qua locatie ligt het appartement op een top locatie, achter Avans Hogeschool en het Amphia ziekenhuis Molengracht. Het is een kwartiertje fietsen naar de stad en dus ook naar mijn werk en maar 20 minuutjes fietsen naar mijn school. Dat is te doen, ideaal dus!

Ik kan echt niet wachten tot ik weer 'mijn kamer' kan gaan inrichten met mijn eigen spulletjes die al veel te lang in verhuis dozen hebben gezeten. Ja, ik heb er echt heel veel zin in!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten