dinsdag 2 april 2013

" Vacation is over, back to school! "

Heerlijk, een weekje vrij. Uitslapen, heel de dag lam op de bankhangen en tv kijken. Maar nee, ik kan echt heel lui zijn, maar als ik vrij ben van school, kan ik dus echt niet tot 12 uur op mijn bed liggen en heel de dag tv kijken.

Ik heb namelijk de afgelopen week lekker gewerkt, tijd doorgebracht met vrienden en vriendinnen, gezellig gelunched in de stad, gewinkelt, gekookt, nog een beetje aan school gewerkt, gezellig 's ochtends met de familie een paasontbijtje gegeten, gisteren nog even bij oma gegeten en natuurlijk uiteten geweest met m'n vriend wat weer echt super leuk en gezellig was. Ik ben gaan eten bij het zelfde en natuurlijk beste tapasrestaurant waar ik ook werk, namelijk Plan B in Breda. 

Vannochtend moest ik nog voor een uurtje naar school om periode 3 helemaal af te sluiten. Ik werd namelijk nog beoordeeld op verschillende competenties. Het ging volgens mij best goed, alleen had ik toch wel meer onvoldoendes van verwacht. Helaas. Maar ik hoop deze allemaal te gaan verbeteren in de periode en laatste periode van mijn eerste leerjaar!

Afgelopen weekend heb ik wéér iets besteld op de H&M dit keer! De afgelopen bestelling van H&M is gelukkig al binnengekomen en ik hoop zo snel mogelijk foto's ervan te maken.

Dit keer heb ik een broek met zwart/wit print besteld. Ik vind zulke broeken met print sowieso echt heel erg leuk en het is een vrij dunne stof waardoor je heb natuurlijk ook in de zomer kunt dragen!

De bestelling van 2dayslook.com is helaas nog niet binnengekomen, maar afgelopen weekend was natuurlijk ook wel een langweekend met 3 feestdagen, dus ik hoop dat hij deze week binnenkomt!

En omdat de zon schijnt en ik pas om 3 uur hoef te beginnen met werken vandaag. Ga ik zo nog eventjes de stad in en kijken of ik nog iets leuks vind! Ik moet nog even een nieuwe opticien vinden hier in Breda en nog wat spulletjes voor school halen. 

Want morgen begint namelijk mijn laatste periode van dit schooljaar weer en dan heb ik het weer druk druk druk met huiswerk, rapportage, presentaties en praktijkvoorbereidingen!


Ciao!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten